Eirian - I'm not Normal [sunmoon|letra] *--*


I'm not Normal By Eirian


(Yoichi)
I'm not Normal, okay?

(Chiya)
(I'm Eirian)

(Kayo)
Yeah
I'm not Normal
I'm Original

(Kota)
We ran away from NGC 660    
We took our big spaceship

Yeah, bye bye, bye bye, space, space, space

Excuse me que eu tô aterrizando e não tenho tempo pra foto
E se continuar implicando, vou ter que cobrar uma taxa
Não tenho cara de palhaço, palhaço, palhaço
Vim lá do espaço, então me dê espaço

Hey, there! Hey, friend!
I want you stay well, stay well
Because
Eu não sei o que está a nos esperar nessa terra
Mas estou ansioso para poder descobrir 

Eu quero me sentir livre pra ser como eu quiser
Quero correr solto e fazer o que vier 

Se você quer se aproximar e ser meu amigo...

Cê vai ter que escutar e aceitar 
I'm not Normal

I'm not Normal, are u joking?
(I'm Eirian)
I'm what you see
(I'M NOT NORMAL)
I'm not Normal, are u kidding me?
See me rocking with your boring species
I'm not Normal, I'm Original
(I'm Eirian)
I'm better than you think
(I'M NOT NORMAL)
I'm not Normal, I'm Visual
See me stealing your weak heart

Luzes brilhantes, pessoas falantes,
Carros passando, casais se amando...
Que mundo interessante você tem aqui 

Yeah, bye bye, bye bye, peace, peace, peace

If you know normal people
Forget them and look at us
Because people like us you've never seen
We are so much more than what you see
JUST FORGET, FORGET, FORGET (Eirian - (JUST FORGET, FORGET, FORGET)
So what you waiting for?
Now it's time to you see 
What it's like to be out of this world

Hey, there! Hey, friend!
I want you stay well, stay well
Because
Não entendo o que é viver dentro de padrões
Enquanto estiver no seu mundo eu vou ignorar tudo

Eu quero me sentir livre pra ser como eu quiser
Quero correr solto e fazer o que vier 

Se você quer se aproximar e ser meu amigo...

Cê vai ter que escutar e aceitar 
I'm not Normal

I'm not Normal, I'm Original
(I'm Eirian)
I'm better than you think
(I'M NOT NORMAL)
I'm not Normal, I'm Visual
See me stealing your weak heart
I'm not Normal, are u joking?
(I'm Eirian) 
I'm what you see
(I'M NOT NORMAL)
I'm not Normal, are u kidding me?
See me rocking with your boring species

Please don't have afraid
I want make an upgrade
Por que viver apenas pra se esconder?
Vá em frente e seja quem você quer ser

This world should be ours
Give your hand and let's stop the hours
Let's live crazy
Let's break the rules
Let's do what we want

Love u

Eirian walking
Eirian conming
Eirian rocking
Eirian dominating 

Cê vai ter que escutar
E aceitar 
I'm not Normal

I'm not Normal, I'm Original
(I'm Eirian) (Eirian - (I'M EIRIAN)
I'm better than you think
(I'M NOT NORMAL)
I'm not Normal, I'm Visual
See me stealing your weak heart (Eirian - (STEALING STEALING STEALING)
I'm not Normal, are u joking?
(I'm Eirian)(Eirian - (I'M EIRIAN)
I'm what you see
(I'M NOT NORMAL)
I'm not Normal, are u kidding me?
See me rocking with your boring species (Eirian - (ROCKING ROCKING ROCKING)

Cê vai ter que escutar e aceitar 
I'm not Normal

I'm not Normal
I'm Eirian

Comentários

Postagens mais visitadas deste blog

Jornalzinho: Moge&Cake Book 2022

Letras de trendy *--*

Letra - Meteoro *--*